Кредитний рейтинг випуску облігацій ТОВ «СОКОВИЙ ЗАВОД КОДИМСЬКИЙ» підтверджено на рівні uaА Кредитний рейтинг випуску облігацій ТзОВ «Ринок сільськогосподарської продукції «Шувар» підтверджено на рівні uaВВВ+ Кредитний рейтинг Кропивницької міської територіальної громади підтверджено на рівні uaА Кредитний рейтинг АКБ «ІНДУСТРІАЛБАНК» підтверджено на рівні uaАА Кредитні рейтинги випусків облігацій ТОВ «УЛФ-ФІНАНС» підтверджено на рівні uaА+

Головна »  Аналітика »  Експертна думка

Експертна думка

15.04.2008

Держрегулювання роздрібних надбавок не знижує перспектив розвитку торгових мереж в Україні

Рейтингове агентство "Кредит-Рейтинг" вважає, що підписання меморандуму між Кабінетом Міністрів України і керівниками великих національних торгових мереж про обмеження торгових надбавок не матиме істотного впливу на обсяги і товарну структуру виручки великих ритейлерів країни. Відповідно до цього документа, максимальну роздрібну націнку на основні продукти харчування встановлено на рівні 10% (при існуючому рівні в 20-50%). У список товарів, на які торгова націнка не перевищуватиме 10%, увійшло 15 товарних позицій, зокрема, це цукор, крупи, соняшникова олія, яйця, базові молочні продукти, овочі вітчизняних виробників, хліб, макаронні вироби. Меморандум також забороняє скорочення обсягів цих товарів в асортименті торгових мереж.

"Зниження торгових надбавок в роздробі на основні продукти харчування ритейлери зможуть компенсувати за рахунок підняття ціни на інші продукти, які складають великий продуктовий асортимент в магазинах сучасного формату, а також за рахунок додаткових доходів від оренди, мерчандайзингу і реклами на тлі зростання популярності мережевої роздрібної торгівлі серед населення", - вважає провідний фінансовий аналітик рейтингового агентства "Кредит-Рейтинг" Михайло Сеньків.

Сьогодні сучасні торгові мережі охоплюють 30% роздрібного ринку України (у Києві понад 50%), а ринки 40%. За прогнозами фахівців, через 2-3 роки питома вага магазинів сучасного формату складе вже понад 50-70% ринку. На думку Агентства, вітчизняний ринок торгівлі збереже високі темпи зростання в поточному році (у 2007 році приріст склав близько 30%), що пов`язано з високою інвестиційною привабливістю національного ринку для міжнародних торгових операторів.

Довідка "Кредит-Рейтинг"
Станом на березень 2008 року рейтинговим агентством "Кредит-Рейтинг" було визначено 57 кредитних рейтингів у сегменті роздрібної і оптової торгівлі. З визначених у цьому сегменті кредитних рейтингів спекулятивний рівень мають 70% рейтингів, інвестиційний рівень 30%. Діяльність торгових компаній має широкий спектр: від продажу товарів повсякденного користування до реалізації великої машинобудівної техніки.

Для отримання докладнішої інформації:
Департамент інформації та комунікацій, Марина Проценко, тел.: (044) 490-25-50
MProtsenko@credit-rating.com.ua
Профільний аналітичний відділ, Михайло Сеньків, тел.: (044) 490-25-50
MSenkiv@credit-rating.com.ua

МОНІТОР

2011 #3(41) Кредит-Рейтингу 10 років

Архів

Пошук рейтинга

Form

розширений пошук