«Ми не продаємо рейтинги, а забезпечуємо об'єктивний аналіз»
Коли я чую слово «рейтинг», я уявляю афіші і прес-релізи проведення найнеймовірніших рейтингів: країн за рівнем життя або поширенням корупції, рейтинг найдешевших товарів і найбільш високооплачуваних моделей, смертельно небезпечних змій і найбезглуздіших собак. Услід за цим виникають картини вручення якихось винагород, призів, квітів і грамот. А ще услід з'являється абсолютно сумна картина: безконечна кількість графіків, діаграм, таблиць і люди, які сидять за моніторами і працюють, працюють... Проводять, визначають і оновлюють рейтинги. Розуміючи, що моя картинка дуже далека від дійсності, я піддалася спокусі дізнатися, якою є робота над одним із найбільш строгих рейтингів - кредитним. За інформацією довелося знову їхати в столицю, до генерального директора агентства Credit Rating Станіслава Дубко.
Станіслав Дубко: «Складніше довести свою компетентність населенню, ніж професійним інвесторам. Тут оцінка буде емоційніша... треба йти еволюційним шляхом»