Кредитний рейтинг випуску облігацій ТОВ «СОКОВИЙ ЗАВОД КОДИМСЬКИЙ» підтверджено на рівні uaА Кредитний рейтинг випуску облігацій ТзОВ «Ринок сільськогосподарської продукції «Шувар» підтверджено на рівні uaВВВ+ Кредитний рейтинг Кропивницької міської територіальної громади підтверджено на рівні uaА Кредитний рейтинг АКБ «ІНДУСТРІАЛБАНК» підтверджено на рівні uaАА Кредитні рейтинги випусків облігацій ТОВ «УЛФ-ФІНАНС» підтверджено на рівні uaА+

Головна »  Події »  Новини агентства

Новини агентства

16.05.2008

Запланованому випуску облігацій ДП «Імідж Холдинг» акціонерної компанії «Імідж Холдинг АпС» визначено кредитний рейтинг uaА

Сьогодні незалежне рейтингове агентство "Кредит-Рейтинг" оголосило про визначення довгострокового кредитного рейтингу uaА запланованому випуску іменних відсоткових облігацій (серія D) ДП "Імідж Холдинг" акціонерної компанії "Імідж Холдинг АпС" (с. Нове Запоріжжя, Запорізька обл.) на суму 50 млн. грн. терміном обігу 4 роки. Основним напрямом діяльності компанії є виробництво лікеро-горілчаних виробів. У ході аналізу агентство використовувало фінансову звітність ДП "Імідж Холдинг" за 2003-2007 рр., а також внутрішню інформацію, надану емітентом у ході рейтингового процесу.

Позичальник або окремий борговий інструмент з рейтингом uaA характеризується високою кредитоспроможністю порівняно з іншими українськими позичальниками або борговими інструментами. Рівень кредитоспроможності означає чутливість до впливу несприятливих комерційних, фінансових та економічних умов.

Фактори, що сприяють підвищенню кредитного рейтингу:

  • емітент є лідером на вітчизняному ринку горілчаної продукції: за результатами 2007 р. займає близько чверті ринку в натуральному вимірі;
  • зростання обсягів продажів горілчаної продукції емітента протягом останніх років: за підсумками 2007 р. було реалізовано 9,2 млн. дал. продукції (темп приросту до попереднього періоду 12%) на суму 2 млрд. грн. (темп приросту 17%);
  • помірний рівень боргового навантаження: за підсумками 2007 р. відношення сукупного боргу до EBITDA становило 2,1 рази, власного капіталу до боргу 1,3 рази.

Фактори, що обмежують підвищення кредитного рейтингу:

  • високий рівень конкуренції на внутрішньому ринку горілчаної продукції, на якому реалізується близько 90% продукції емітента;
  • висока концентрація обсягів реалізації продукції за окремим брендом: питома вага ТМ "Хортиця" у структурі продажів складає понад 80%;
  • висока залежність галузі від державного регулювання ринку горілчаної продукції в Україні.

Інформацію про всі кредитні рейтинги, визначені агентством за національною рейтинговою шкалою, наведено в інформаційних системах REUTERS і BLOOMBERG.

Для одержання детальнішої інформації:
Департамент інформації та комунікацій, Марина Проценко, тел.: (044) 490-25-50
MProtsenko@credit-rating.com.ua
Профільний аналітичний відділ, Дмитро Мельник, тел.: (044) 490-25-50
DMelnik@credit-rating.com.ua

Пошук рейтинга

Form

розширений пошук